Wikipedia

Search results

Wednesday 30 June 2010

bombes!!!!!!!!

Βόμβα εργασιακή-ασφαλιστική


Σήμερα, όποιος μπορεί να με βοηθήσει, ας το κάνει. Πώς γίνεται ένα δέμα με εκρηκτική ύλη να κάνει τον γύρο της Αθήνας με τα ΕΛΤΑ η να την κουβαλάει ένα μηχανάκι κούριερ μέσα από τις τρύπες των δρόμων και δεν εκρύγνειται κατά τη διάρκεια της αποστολής αλλά εκρύγνειται την ώρα που πάει να το ανοίξει ένας άνθρωπος στα χέρια του, εγώ πραγματικά δεν το καταλαβαίνω. Αν μετά τους «τρομοκράτες της κατσαρόλας» ξαφνικά φτάσαμε σε τόσο υψηλόβαθμό στην κατασκευή βομβών, ούτε αυτό το καταλαβαίνω.

Ούτε μπορώ να καταλάβω, αν ήμουν εγώ ο κατασκευαστής της βόμβας και ήθελα να την στείλω να εκραγεί στο γραφείο προστασίας του αλήτη δεν θα ελάμβανα υπόψην μου τα μέτρα ασφαλείας που αναγκαστικά θα πρόδιδαν την προκοπή μου καθώς και τον προοδευτικό τρόπο κατασκευής της; Μπορώ όμως να σκεφτώ λίγο πιο λογικά λαμβάνοντας υπόψην μου και την πονηρή, για την κυβέρνηση, ημέρα που ξημέρωνε και τιςκαθημερινές μπούρδες του παπατζή πρωθυπουργού που προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Επειδή έχουμε και στο παρελθόν μία ίδια περίπτωση με έναν ανθυπολοχαγό (οι μαλακίες που λένε για τον Μαζιώτη οι δημοσιοκάφροι είναι άστα να πάνε) που τον συνέλαβαν καταλάθος στην Ασκληπιού, πάλι επί ΠΑΣΟΚ το 1987, γεμάτο με εκρηκτικά, οδηγούμαι στο λογικό συμπέρασμα ότι η βόμβα κατασκευάζονταν για δικούς τους λόγους,μέσα στο υπουργείο προστασίας του αλήτη, για να στραφεί η κοινή γνώμη όχι στο ολοκαύτωμα του εργασιακού-ασφαλιστικού, αλλά έδωσε το έναυσμα για ατέλειωτα παραμύθια των κλαφσαχενιάρηδων δημοσιοκάφρων στα παράθυρα εκτός από ένα: τα τεράστια ψέματα που είπαν οι παπατζήδεςγια το μνημόνιο στον ελληνικό λαό (όπως και έγινε) ΟΥΣΤ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !


Σημειωση: Φιλοι μου Αποδημοι για να καταλαβετε ποσο ασχημα είναι τα πραγματα στην Ελλαδα, σκεφτειτε μια μικρη λεπτομερεια, ότι κανενας δεν ζητησε την παραιτηση του Χρυσοχοιδη ακομα.

No comments: